Hallo aui zäme
das isch mau ä erschte Itrag uf mim Blog.
Im Momänt bini no grad nid ds Amerika, aber i Gedanke bini scho fasch dert. =)
Am Samschti giuts de ärnscht...
Für die nächschti Wuche stöh no die letschte Vorbereitige a, bi auso scho fang chli närvös.
Es git rächt viu Vorschrifte für ds Gepäck, aso vor auem für ds Handgepäck, die muesi de nomau gnau studiere, damit si mer de nüt chöi a ha am Zou. =)
So, das wärs oscho wieder, wiiteri Posts fouge gli..
nadi,findes super, dass mer hie chli cha cho schnöigge! du bisch itz wahrschinlich grad höch obe ide lüft - voller vorfreud, nimi a. schön - häb e gueti reis!
AntwortenLöschenbig hug, dina
hope the flight was okay and you arrived well!
AntwortenLöscheni'm looking forward to reading news from far away.
love
a